Lasnamäe Centrum – 15. sünnipäev

11.10.18

Lasnamäe Centrum – 15. sünnipäevaks üle 60 miljoni kliendi

2003. aasta oktoobris, 15 aastat tagasi, avas Lasnamäel uksed 15 miljonit eurot maksma läinud kaubanduskeskus, mis muutis põhjalikult Lasnamäe jaekaubandusmaastikku. Ligi 250 000 elanikuga linnaosal puudus tollal täisteenust pakkuv kaubanduskeskus. 15 tegutsemisaasta jooksul on piirkonna majanduses ja jaekaubanduses võtmerolli mänginud Lasnamäe Centrumis käinud üle 60 miljoni külastaja.

Kvaliteetkaubamärkide magnet – Flying Tiger tulekul
Lasnamäe Centrumi avamisega leidis Lasnamäele tee 60 jaemüügiettevõtet ja viimase 15 aasta jooksul on keskus järjest enda juurde toonud sellised kvaliteetjaeketid nagu Sportland, Apollo raamatupood, Denim Dream, Monton, Goldtime ja Mustang. Samal ajal on keskuses paljud ettevõtted, kes on seal edukalt tegutsenud ka kõik 15 aastat, näiteks Rimi, Jysk, Euronics, Swedbank, Hesburger, Baltman jpt. Tunnistusena Lasnamäe Centrumi jätkuvast võlust jaekettide seas on Capfieldil hea meel teada anda, et on hiljuti sõlminud lepingu FLYING TIGERiga, üle maailma populaarse kaubamärgiga, mis müüb disainkingitusi, peotarbeid ja mänguasju.

Lasnamäelaste ja Rae valla elanike lemmik
Lasnamäe ja Rae valla elanike seas kõige populaarsemaks ostukeskuseks valitud Lasnamäe Centrumis käib aastas keskmiselt 4,2 miljonit külastajat. Keskusel on väga selge püsiklientuur – ligi 25% külastajatest käib keskuses üle nädala ja ligi 80% korra kuus. Lasnamäe Centrumi käive on iga aasta kasvanud keskmiselt 3,5%. Samuti on keskus Tallinna linnas tähtis tööandja, olles töökohaks enam kui 300 inimesele.

100 000 m2 kaubanduspinda
„Kui Lasnamäe Centrum uksed avas, ei olnud siin läheduses ühtegi teist jaemüüjat, kes oleks suutnud rahuldada sedavõrd arvuka elanikkonna vajadusi. Nüüdseks on Lasnamäe Centrum kujunenud kohaliku jaekaubanduspiirkonna südameks, pakkudes üle 100 000 m2 kaubanduspinda, kus asuvad ka Bauhaus ja äsja laienenud Prisma. Meie peresõbralikul keskusel ei ole lähikonnas sarnaseid konkurente ja ostukeskus kasvab veelgi, sest otsime pidevalt uusi arenguvõimalusi,“ kirjeldas olukorda Capfieldi juhatuse liige Ruben Gornischeff.

Pool miljonit eurot välimusse
Capfield on viimase kolme aasta jooksul Lasnamäe Centrumi välis- ja siseilme värskendamisse investeerinud ligi 500 000 eurot, uuendades pidevalt fassaadi ja interjööri. „Püüame keskust alati täiustada, et pidada sammu jaekaubanduses toimuvate muudatustega ja vastata kaupmeeste soovile avada Lasnamäe Centrumis uusi kauplusi. Meie eesmärk on endiselt sama, pakkuda klientidele parimat ostuelamust,“ lisas Capfieldi keskuste juht Kadri-Ann Tivas.